HTML

Az Utca Embere

Feltételezések, megválaszolatlan, esetleg már megválaszolt kérdések. Ahány ember annyi nézőpont, annyi féle válasz. A média által agyunkba ütletett gondolatok, és kik döntenek a dolgok helyességéről? A vastag pénztárcájú vagyonemberek. De biztos hogy ők tudják miről beszélnek, vagy csak a könyvekben olvasták... Én nem vetem meg az alkoholt, cigarettázok, hitet téríteni nem fogok. De pár dolog kapcsán elmondom a véleményemet. Ha tetszik ha nem!

Elérhetőség

E-mail: tbtune@indamail.hu

Társblogok

Friss topikok

Címkék

áldozat (1) alkohol (1) alkoholista (2) asztali (1) beszámoló (1) black (2) bor (2) börtön (2) budapest (5) bűnözés (2) bűnöző (1) cigány (3) cigánybűnözés (1) cigányság (1) csöves (2) drog (2) drug (1) dubstep (1) ég (1) élve (1) elzárás (2) etnikai (1) fák (2) fotó (1) főváros (1) fröccs (1) gold (1) hajléktalan (2) halálos (1) halva (1) igen is van (1) ipomoea (1) jamaican (1) kábítószer (1) kábszer (1) kannásbor (1) kép (1) kisebbség (1) köd (1) ködös (1) konfliktus (1) könyv (1) kopasz (2) krokodil (1) kukázás (1) leális (1) legal (1) legendák (1) magix (1) magyar (8) magyarország (6) maker (1) marihuana (1) mefedron (1) metilon (1) módosítás (1) music (1) naplemente (1) nézőpont (2) osbourne (1) ősz (2) ozzy (1) paranoid (1) pénzbírság (1) pia (1) por (1) részeg (1) rock (2) roma (1) sabbath (1) smoke (1) sötét (1) szálló (1) táj (1) tavasz (1) természet (1) törvény (2) vagy (1) xxx (1) zene (1) zenész (2) Címkefelhő

Itt jártak

MAGIX Music Maker

2011.11.23. 13:31 :: UtcaEmbere

Sokféle zenét meghallgatok, de alapvetően mindig is a Rock zenének éltem. Basszus gitározok és zenekarban is játszom. Összehoztunk már sok fajta zenét, de egyik nap gondoltam kipróbálom magam valami újban. Csinálok olyan zenét amilyet még nem próbáltam.

A mai világban hatalmas zenei kavalkád vesz minket körül. Egyre több műfaj, egyre több stílus és azok ötvözetei. A tempót tartani elég nehéz, habár van akinek biztosan sikerül, engem igazából túlságosan nem érdekelnek a kattogós zenék, de mint mondtam megpróbálkozom. A helyzet az hogy vágáshoz, keveréshez értek, de elektronikus zenével még nem volt dolgom. Próbálkoztam jó pár bonyolult programmal, amikhez igazából hozzányúlni is alig tudtam. Kipróbáltam sok egyszerűt is. Nekem azok is bonyolultak voltak. Majd beszereztem a MAGIX Music Maker 17 Premium névre hallgató programot, mely rengeteg beépített effektet, és alap sound-ot tartalmaz és pluszba lelehet tölteni még rengeteget. Tehát hozzáláttam egy Dubstep számhoz. Nem hiszem, hogy profi zeneszerkesztők körében nagy elismerésnek örvendene a program és maga a track sem lett túl magas színvonalú, de saját magunk szórakoztatására szerintem kiváló.

Szólj hozzá!

Címkék: budapest zene magyar rock zenész music dubstep maker ipomoea magix

A bejegyzés trackback címe:

https://utcaembere.blog.hu/api/trackback/id/tr613405833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása